سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

بچه های نوین نیشابور

پنج شنبه 84/10/22 :: ساعت 3:20 عصر
محصولات ارائه شده توسط فروشگاه نوین بسته های محصولات فرهنگی – خانوادگی در زمینه های فیلم و نرم افزار و بصورت CD و DVD میباشند.

  • بسته های نرم افزار خانواده: شامل نرم افزارهای متنوع علمی ، آموزشی، کاربردی و سرگرمی و ... بوده که توسط شرکت مهندسی پژوهشی نوین تهیه و برنامه نویسی میشوند. شرکت مهندسی پژوهشی نوین بیش از 14 سال در زمینه تهیه و تولید نرم افزار فعالیت داشته و از عمده تولیدات نرم افزاری این شرکت تولید انواع فارسی سازهای ویندوز، نرم افزارهای آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی ، انواع بازیهای کامپیوتری با دوبله فارسی ، دیکشنری های چند زبانه ، نرم افزارهای علمی و دایره المعارف و نرم افزارهای متنوع آموزشی برای کودکان میباشد. بسته های نرم افزار خانواده بصورت متنوع تهیه شده بطوریکه تمامی اعضای خانواده به راحتی میتوانند از محتویات آن استفاده نمایند.
  • بسته های فیلم خانواده: شامل تعدادی CD و DVD از محصولات شرکتهای ویدیو رسانه سراسر کشور و نیز محصولات ویدیویی موسسه فرهنگی هنری جوانه پویا بوده که این شرکت نیز بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید محصولات فرهنگی هنری رسانه های تصویری دارد. کلیه فیلمهای موجود در بسته های فیلم خانواده دارای مجوز فروش وشماره پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشند . این بسته ها بصورت متنوع بوده و مجموعه ای از پر فروشترین فیلمها و یا کارتونها میباشند که میتوانند تمام اعضای خانواده را سرگرم نمایند.

    لازم به ذکر است که محتویات هر دو بسته فوق CD و یا DVD اصل بوده و هر گونه کپی برداری از آنها توسط دیگران، پیگرد قانونی دارد.

  • ¤ نویسنده:سهراب رستمی

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خانه
    مدیریت وبلاگ
    شناسنامه
    پست الکترونیک


    کل بازدیدها:3820


    بازدیدامروز:0


    بازدیددیروز:0

     RSS 
     
    لینک دوستان من
    شرکت نوین

    درباره من
    بچه های نوین نیشابور

    لوگوی وبلاگ
    بچه های نوین نیشابور

    اشتراک در خبرنامه
     


    وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو

    طراحی قالب: رفوزه